20. března 2010
Za poslední týden se opět rozšířil počet reklamních autobusů, a to hned o dva kusy, shodou okolností se jedná o dva ze tří atypicky nalakovaných Citybusů. Žlutý autobus 148 dostal opět, podobně jako loni, reklamu na Febiofest. Modrošedá ex-předváděcí 177 dostala celoplošnou reklamu na Abilympiádu, což její zajímavý nátěr dokonale překrylo. V souvislosti s reklamami mě napadá otázka, kdo vlastně rozhoduje o tom, který autobus reklamu dostane? Že dostaly reklamu dva Citelisy s pruhy by se ještě dalo vysvětlit, že byl reklamní polep vytvořen přímo na Citelis a na klasický Citybus by nešel použít. Ale proč reklamy přes půl boku dostává jediný Citybus s pruhy (158)? Proč celoplošnou reklamu dostane autobus, který má jako poslední původní rychlé pruhy (159)? Pokud se zaměříme na vozy s novými rychlými pruhy za dobu, co se používají, tak zmizely kvůli reklamám z vozů 147, 176, 54, 347 a 371, přitom vždy byl k dispozici nějaký jiný bílý vůz, na který by se reklama dala umístit. V čem je tedy chyba? Jedná se o cílený podraz ze strany reklamní agentury, nebo je chyba někde uvnitř DP?
Fotografii nepříliš povedené reklamy na autobuse 177 si můžete prohlédnout na jeho stránce. Řekl bych, že tento polep docela konkuruje snad nejnepovedenější reklamě, která tu kdy byla, a to legendární "ponorce", neboli autobusu 163 a jeho úpravě na CZ stavební holding. Jedna nová jarní fotografie byla přidána také k trolejbusu Škoda 14TrM číslo 368.
Předcházející příspěvek: Fotografie z posledního týdne
Další příspěvek: První letošní jízda 9Tr